Tuesday, January 15, 2008

Teklás szettek











12 comments:

Tündi said...

Gyönyörű mind a kettő így fényképen is, de élőben még szebbek.)))

Gini said...

Nagyon szeretem ezeket a szetteket. Élőben sokkal szebb a színük :)

Lacika said...

Gondolom furcsa lehet, hogy én irok neked, nem sok fiu ir itt.. na de csak annyit szerettem volna mondani hogy nagyon szép ez a munkád, tetszik.. láttam több munkádat is a Kalotnál, gyönyörüek.. Eddig nem nagyon érdekeltek ezek a dolgok, de nemrég közelebbröl megismertem valakit, aki gyöngyfüzéssel foglalkozik, mellette megismertem, a többi szép dolog mellett, a gyöngyök szépségét is.. azota csodálattal figyelem munkáitokat, gratulálok, további sok sikert..

Zsani said...

Csodaszépek!!!

Roberta said...

Csodálatosak Zsófi, sajnálom, hogy én nem láthatom élőben:-))) Gratulálok!!!!

Az már azért nagyon nagy elismerés, ha egy férfi ír a blogodba:-)))))

fszeva said...

Zsófi, választani se tudnék, gyönyörűűűűűűek!!!!:)

vezsuzsi said...

Zsófi ezek a szinek , ezek a játékosságok!! Nagyon teszik!

Brigi said...

Örülök, hogy láthatom, bánkodom, hogy csak képen!!! Leragadtam előttük!!!!

Zsófi said...

Lányok és fiú :), köszönöm szépen a dicséreteket!
Cupp:)

Hegucka said...

Köszönöm szépen!!!!És ezt én is elmondhatom!Gyönyörű dolgokat készitesz!Gratulálok és köszönöm,hogy meglátogattál és írtál, jól esett!Puszillak!Csodaszép napot!Helga

Kata said...

Nagyon szuper!!!! :)

Réka said...

Nagyon szépek! Ügyes vagy Zsófi!